ägnar en tanke & fäller en tår åt

gamla minnen. Riktigt gamla minnen som jag verkligen saknar som,
Solveig min dagis fröken. Gud vad jag älskade henne. Undrar vad hon gör nu för tiden & hur hon mår.
Huset på Kroken där jag bodde dom första 10-11 åren i mitt liv. finns nog inget annat ställe jag har så mycket minnen på..
Malin.. gamla dagar då vi alltid vart med varandra. Som syskon vart vi och vi svor att aldrig skiljas åt. Du kommer alltid vara speciell för mig.
Zorro, malins överviktiga tax. Min absoluta faborit hund tills du dog. Gud vad vi grät..
Lördagar då jag, malin & nathalie red på rid skolan..Alltid veckans höjdpunkt.
MOLLY, malins katt som försvann för jättejätte många år sen. Som jag faktiskt än idag kollar efter när jag åker förbi!
Boda, stallet utanför färgelanda där vi hade hästarna ett par år. Där har jag många minnen
Valboskolan.. Där jag gick från förskolan till halva 9an. Vilket ställe!.
Miramiss. Gungan hemma hos alvina där vi gungade tills vi spydde
Saknar dom gamla tiderna.. Kan inte fatta att tiden har gått så fort
Nathalie, Johanna, Alvina, Malin & Linnea. genom eld & djupa vatten.
Ni kommer alltid vara speciella för mig
al

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Saknar dej med gumman och när vi gjorde en massa grejer tillsammans. livet har gått fort och mycket shit har hänt. Saknar när vi badade i vrongsjön och när vi skulle sova i Malins inte så fräscha stuga xD haha. Saknar nästan lite när vi bråka om sånna där små saker och sedan kom på att det bara va det och blev vänner. Men det kanske kommer någon dag när vi är äldre och vi tänker på tiderna som vart för som det är nu så känns det som om att det inte kommer vara vi igen. Alla är så utspridda. Vi måste ta itu med oss själva för att kunna träffas alla igen. Jag tycker att du ska försöka komma på fötter igen och du vet nog vad jag menar, jag har lagt av och jag tror att i längden skulle du må så mycket bättre utan det och jag förstår att det är bra för stunden men du förstör dej själv gumman och det är så sorgligt att se. Jag kommer alltid att sakna dej och älska dej för den du verkligen är inte den du blir utav det och det låter jävligt dummt men jag saknar verkligen Johanna när vi red och var halft oskyldiga små skitungar som tjuvrökte xD jag vill att du ska veta att jag med tänker på det och att jag saknar dej med <3

2010-08-22 @ 20:05:57
URL: http://minoduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0