baby

fattar inte enns varför jag bloggar för jag är fan sjukt dålig på det- lite update från dom 2 senaste veckorna;
Stockholm vart sjukt nice vissa dagar. och vissa dagar hade jag bara lust att spy på asså. Vart på fotboll 2 gånger och bio. Kom hem förra söndagen, drog till matte dirr och dagen efter åt jag på thai resturang med min älskade pappa! Han köpte nya skor till mig med, tack papi ♥
Har för det meste suttit hemma eller vart med matte, i fredags grillade jag med mina gamla goa vänner, tack för en rolig kväll ! på lördagen drog jag till matte igen. Donna älskling har fått 6 valpar !!.
fv
pappa sisqo och mamma donna ♥
nää nu ska jag sova. får se när jag bloggar nästa gång.
PEACE
baby this is fucked up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0