tråkigt

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag nog.
Hur många har du varit kär i? På riktigt, 3
Är du kär just nu? - Ja ♥

Tio
frågor om dig själv
Namn? Malin Johanna
När fyller du år? 17 November.
Några piercingar? 1 i överläppen, 2 i underläppen, tungan, naveln och öronen-
Vad har du på dig just nu? Ridkläder ,haha.

Vilken årstid är bäst? Vinter & sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar bredvid min älskling och kan ligga och dra mig bredvid honom hur länge jag vill!
Vad tycker du mest om hos dig själv? hm.. jag vet inte
Vad är du bra på? vet inte,
Vem älskar du mest på denna jorden? mina vänner, min pojkvänn, min morfar & morbror.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med min pojkvänn såklart!

10 frågor om idag
Vad har du gjort? sovit, solat, ridit och suttit vid datan.
Har du varit glad idag? Ja
Har du varit ledsen idag? nja
Har du gjort något bra idag? Ridit
Vad ska du göra nu? Ta det lungt,
Har du gjort något dåligt idag? nej det tycker jag inte.
Vad har du ätit idag? macka & kassler
Har du duschat idag? nej inte än

Är du trött nu? Ja!
Vad händer imorgon? ingenting som vanligt!
Går du i skolan? ja.. 
Har du varit i skolan idag? nej, sommarlov!

Annat

Hur mår du just nu? sådär.
Har du piercat dig? ja ?
Telefon
/Mobil
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Rikard
Vem sms:a till dig senast? Rikard
Vem sms:a du till senast? Mattias

Övrigt

Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 20.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, fb och andra bloggar.

Föräldrar

Hur länge sen var det du träffa din morsa? några minuter sedan.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Några dagar sedan! 

Musik

Lyssnar du på musik just nu? Ja
Isåfall, vilken låt för tillfället? tangerine sky- kottonmouth kings ♥
Vad gillar du för musik? allt möjligt 

Kärlek
Är du kär just nu?
ja!
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? ja
När går gränsen vid otrohet? det beror på.
Är du romantisk? Jag antar det 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - första riktiga pojkvän, Jonas
Hur länge höll det? - 7 månader första gången och 4 andra.
Hur länge var ditt kortaste? - vet inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0